Öppna förskolan premiär!!!

 
Efter en hektisk morgon så begav sig jag och Kaka till öfsk. Det ösregnade och blåste som bara den. Men väder har inte hindrat mig förut ;) Var bra länge sen sist jag var på en öfsk. Med Pankis för något år sedan. Första gången här om kring så jag viste inte alls hur det skulle vara. Jätte fin lokal med bra variation för olika åldrar. Mycke trevlig personal och jätte gulliga päron och barn. Kaka och en flicka fan varandra direkt i baby gropen. Ett tag såg det till och med ut som om de höll hand och skrattade ihop. Så gulligt. Fick mig en pratstund med både personal och en mamma. Så både jag och Kaka var nöjda med vårat besök. Riktigt kul att han var så nyfiken och intresserad under sitt första besök. Så dit ska vi gå igen. 
 
 
Öfsk är så bra för man får en annan miljö att vara i och man kan babbla av sig om bebis livet. Plus att de erbjuder annat kul som tex babymassage.
 
Nu sover Kaka så jag ska passa på att vila lite själv.
 
Ta ta!!!

Kommentera här: