Fredagspepp!!!

Dagens fredagspepp blir pryd utav min dotter Noras konst:
 
 
"En kärlek" <3
 
 
Stark konst från förskolan.
 
 
Färgstark konst från förskolan.
Hon är kanon på att måla, flickan min <3
 
Sojkas fredagspepp hittar du  HÄR
 
Här kommer min lista för denna vecka:
 
* Jag kan sjunga (fick jag veta i tisdags utav annan go mamma).
* Jag är kung på att hänga knäveck.
* Jag har snygga ben.
* Jag är givmild.
* Jag är en kanon mamma, åt mina barn.
* Jag är en fantastisk flickvän (hint hint kanske kan bli något mer hint hint).
 
Ni hackar väl på peppen denna vecka ;) ?
1 Cecilia:

skriven

Jättehärlig och fin pepp =)
Önskar dig en go helg <3
Kram C

Svar: Tackar så mycket :)Hoppas att duvfårven bra start på veckan.
Kram <3
mammansandra

2 Lila:

skriven

Du är också världens bästa vän...!! <3

grattis på namnsdagen =)

Svar: Tack det samma vännen <3
mammansandra

3 ♥ Sojka ♥:

skriven

Underbar läsning av din pepp! :D

Svar: Ohhh tackar så mycket :)
mammansandra

Kommentera här: