Plum chutney o grillning!!!

N hade köpt hem en plum chutney mix för ett tag sedan. Så här om dagen tänkte jag att det kunde va gott att ha den klar.

(null)

Inte så komplicerad. Bara koka på två lägen.

(null)

Blev lite tjock men med lite mer vatten så blev den perfa ;)

Igår stod vi vägg mot vädret och va ute på morgon promenad och grillade.

(null)

Hittade en väldigt annorlunda snurgrej. Aldrig sett sådan tidigare. Rolig var den, enligt mig iaf.

(null)

(null)

(null)

(null)

Grilla grilla i regn och vind. Men uppebhåll och god mat blev det ändå. Jag var dock som en isbit efteråt. Men N var mätt och Noah över speededad. Så en mysig kväll ;)

Nu brottas jag med tåg kaoset. Va jag saknar småstads livet då man kunde gå överallt och resandet tog inte mer tid än vad man gjorde det till. Men men nya upplevelser berikar livet har jag hört.......

Kommentera här: