Skolavslutning med Talang talang!!!

(null)

Tidigt som otan gick jag o lilleman upp o behov oss till Nypan för att totta på N’ns avslutning.

(null)

På vägen till vallarna så satt en liten fågelunge viden buske. Varför trillar så mycke fågelungar ned från bona i år?

(null)

En fin klädd pankis i väntan på start <3

(null)

En väldigt fundersam Kaka som undrade meat vad vi höll på med.

(null)

Pankisen hade en sådan fin blomma i håret idag. Är den inte underbar?

(null)

2300 elever som firar in sommarlovet ihop. Helt fantastiskt <3

(null)

(null)

(null)

Tre glada barn som äntligen fått sommarlov <3

(null)

(null)

(null)

Mina fina barn inte kommer de undan en obligatorisk alla tillsammans bild ;)

(null)

Henrik Phung var med och uppträde dagen till ära. Jag och Nora lyckades hitta honom för en bild. Känner ni igen honom? Om jag säger Talang kanske det klarnar ;) Han likt Anna Bergendal är ju Nyköpingsbo.

(null)

(null)

(null)

Efter en lyckad avslutning drog vi till Donken och lunchade ihop innan jag och lilleman åkte hem igen. Mysigt och gott. Japp carbs är gott!!!
Kan tillägga att lilleman somnade innan tåget kom och sov nästan hela vägen fram. Så han var bra slut då han aldrig sover på tågen nu mera. Nu blir det en lugnare kväll hoppas jag. För att gå upp 4:30 va inte lätt och inte ens kaffe har hjälpt idag.

Peace out och jumma Mubarak!!!

Kommentera här: