Tävling startar nu!!!

(null)

(null)

Nu startar jag min mini tävlingen om ett Le Brilant läppglanstick i färgen Rose sorbet från Yves Rocher. Värdet på produkten är 139kr. 
Detta stick ger färg och glans samtidigt som det ger näring till läpparna. Hur bra är inte det?

För att delta i tävlingen lämnar du en kommentar där du skriver att du deltar och ger en motivering om varför just du ska vinna.
Skriv även med Mail adress så jag kan meddela  vinnaren ;)

Sedan så väljer jag den motiveringen som känns lite extra.

Tävlingen på går mellan den 22/7 och 29/7. Då jag väljer en vinnare och publicerar i bloggen.

Lycka till!!!





För mer info om produkten gå in här:
https://www.yves-rocher.se/smink/laeppar/laeppstift/laeppglansstick-ger-naering-och-skyddar/p/71871?gclid=EAIaIQobChMI5e264s6K-QIVj9SyCh3h7QoyEAQYASABEgIxYfD_BwE

Kommentera här: