Stan & Biblan!!!

Då har jag plockat undan tvätten från igår. Hade ingen ork att göra det i går kväll. Innan de så var jag och Nicke nere på stan och shoppade "mors-dag" pressent till mamman min. Blir nog bra om jag känner henne rätt, med en pressent från Guldfynd :) Köpte även en Barbapappa t-shirt och en lång ärmad till Nicke. Kan inte låta bli att shoppa till honom när jag väll är nere på stan. Det finns på tok för mycke till de små.

Efter de gick vi till banken och löste in en lapp. Hade betalt för mycke på en försäkring så vi fick tillbaka ett par hundra. Vilket kändes himla fint, då vi betalde in räkningarna igår. Med ett leende på läpparna så tog vi en promenad bort till Bibland där vi satt och lekte med kappla-stavar och jätte-lego. Plutten åt lite mat och jag lånade en bok om sömn för de små. Den var full med tips och trix man kan ta vid från 0 till 6 år. Sen begav vi oss hem igen.

Han ligger och sover i vagnen änu, så nu passar jag på att ta lite egen tid. Har vart så mycke denna vecka, att jag känner för att gå i ide i en vecka eller två. Är ledsen att jag gnällde så mycke i mitt föra inlägg. Är så himla skönt att skriva av sig ibland.

Ha en underbar helg och alla mammas, ha en helt under bar MORSDAG <3 på söndag.

Take care!!!

Kommentera här: