Up.dat från helgen!!!

Vart för mycket i helgen, så min kropp sa ifrån med basta. Fick en större blödning och sammandragningar. Vart en akut trip upp till BB. De gjorde en massa tester, UL,VUL och kopplade på hjärtljuds och sammandragningsmaskinenen. De kunde inte hitta blödningen. Så änu ett blodtjärl moone? Fick Brycanil spruta mot sammandragningarna, vilket hjälpte. Kändes hel skumt att inte ha några sammandragningar eller spänningar :S Men allt såg bra ut, förutom verkarna då. Har fått Brycanil tabletter att ta i fortsettningen. De hjälper fantastiskt bra. Dock får jag konstant huvudvärk och deckar utav dem. Det går inte att håll sig vaken 10 min efter att man tagit dem.

Så jag kände mig himla trevlig mot mormor som var här och hjälpte mig med Niklas igår (inge dagis den dgen). Jag somnade hela tiden ifrån våra samtall. Men hon är en sådan förstående människa och sa att det bara är bra att jag sover mera, så jag inte utsetter mig för mer stress. Tussen tack för all hjälp mormor, du är en pärl!!!

Så är jag inte ute och skriver, svarar på sms eller telefonsamtal eller hör av mig själv, så är det pga tabletterna. Så det är ingen fara med mig eller bebben, är bara jag som är lite vek som sagt.


Så ni får ha det så bra och på återseende!!!
1 Martina:

skriven

Hej gumman!



skönt att de inte var nån fara med varken dig eller bebis, otäkt när de blir sådär.

vet dem vad sammandragningarna kan bero på?

skönt att du hade din mormor där som hjälpte dig sånt är ju guld värt.



hoppas du piggar på dig snart

kram

2 Richard:

skriven

Du har min fulla förståelse och du gör ju rätt som inte överanstränger dig alls. Vek är du heller inte för det finns ju en gräns för alla och i och med vår individualitet så är det olika för alla. Du är en stark individ och där utav kommer du klara detta galant:D Krya PÅ DIIIIIIG!!!!

kram

3 Madde:

skriven

Skönt att dom kunde stoppa det iaf. Vilken vecka är du i nu?

Du skickar väl ett sms när ni fått bebis sen va? :D

Kramar.

Kommentera här: