1 Richard:

skriven

Tä, tä tä, tä, tä tä, tävling!

Äh det var nån låt jag skulle åter få i text blev inge bra!

Svar: Nej jag hade överskott av fil i kylen som blivit gammalt men jag hade missat det och inte tänkt på det tidigare. Så skrev lite om det och funderade på om jag undermedvetet hade tänkt på fildelning ;P

God fortsättning och Gott nytt år!!

Kram!

2 Martina:

skriven

haha jo vist är hennes gosedjur mysigt men de tar ju så himla mkt plats:S tycker de är lite väll stort men men.



jaja mensan de är samma kyrka och samma präst vi kommer få som med Cornelia:) hon var jätte duktig. så kommer nog bli bra detta när de blir klart hihi!



våran nyår var bara bra, lite väll mycket mat och så men de funka för en gång skulle var de bra mellan mig och svärmor brukar annars ha en förmåga att tjafsa typ!



urch känner igen de där med trotsande, Cornelia har sina dagar då hon är mer trotsig än andra så svårt de är verkligen av och till men lite har hon nog lugnat ner sig.

svartsjukan har nog lagt sig lite men de är trotset som är värst men de är så svårt att veta. Enna dagen ko lugn anndra dagen skrik och tjafs:/



man kan ju hoppas de blir lugnare.



kram

Kommentera här: