Namnsdagsbarn och besök!!!

Grattis älskling på namnsdagen!!!


I dag har Nora fått badat och fått babymassage. Så myss-morgon idag. Nu ligger lilla sötnosen och lyssnar på musik i min famn. Snart somnar hon.
Niklas hade en kanon dag på dagis igår och verkde va på humör i morse också. Han babblade på som en tok igår då vi lekte med bilar. Kan inte låta bli att förundras över hur hans språk har ändrats på 2 veckor. Inte bara korta ord längre, utan även långa ord och gärna flera st på raken. Så himla tufft :)

I dag tjickar Rikard in, så jag ska försöka att plocka upp lite i traktor och bil djungeln:P Det syns verkligen att man har barn här hemma. Helt gallet med saker, men så himla fachinerande att se hur han använder sig utav fantasin när han leker.

Ha det bra!!!
1 Martina:

skriven

Hej vännen!

Hoppas allt är bra med er:) va fin din mage var efter förlossning syns knappt att du varit gravid;P

håller med dig om att de finns en saknad av att de inte finns något i magen man saknar dem där buffarna:) de är en sån sak som gör att man skulle vilja ha en till i magen haha!



Va fint pepparkakshuset erat blev:D mysigt att pyssla lite här åt Cornelia bara upp allt godis nästanS:



mysigt med babymassage och morgon mys aldrig fel:D



Emilia sover jätte bra under nätterna hon vaknar väl 2 gånger i alla fall för mat men brukar gå 4 timmar sen senatse matningen ungefär:) så de är skönt.



Hoppas ni får en härlig dag och att allt är bra

kram

2 Richard:

skriven

Hehe jag tror han slår mig i babblandet snart iallafall ;P



Ja tacka för senast :D

Svar: det var en intressant fråga men jag gillar inte tanken på re-makes då funderar jag hellre på om de skulle göra en uppföljare en fjärde film. Då skulle nog de flesta skådisar vara med som var med tidigare samt en uppsättning yngre förmågor...men jag ska fundera vidare på det och presentera ett längre svar på det senare

Hoppas ni haft en kanon helg :D

Kommentera här: