Vagnen!!!

Det blev en EmmaLjunga till :)







Ha en bra dag!!!
1 Eva:

skriven

Emmaljunga är bra vagnar så jag förstår verkligen.

Jag är så nöjd med vår Emmaljunga så det finns inte.

2 Martina:

skriven

Hej tjejen!



De var en fin vagn ni köpt er och mycket fick ni med den också härligt:)



sv: idag så har jag varit hos barnmorskan där allt såg bra ut:) skönt hihi!Bebis kommer tydligen längre ner i kanalen och de känns för huvudet är inte rörligt längre utan ruckbart så är ju en bit på väg:)

Sen kommer min pappa hit runt 1 tiden, ska hämta Cornelia i samma veva sen vet jag faktist inte vad som händer. Ska nog ta de lugnt då de vart en tidig morgon.



Händer själv?

kram

3 Alexandra Thörn:

skriven

Hur kommer det dig att ni ska ha en dubbel?

4 Madde:

skriven

Vilken snygg vagn. :D

Nej men vad söt du är som har nominerat mig, hitta dock inte sidan?

Kramar. :)

5 Richard:

skriven

Hehe den är ju som en minihusbil för bebisar :P

Kommentera här: