Did`n`done!!!



Päronen var till Ullared i helgen igen ;P De hittade lite åt barnen denna gång också.
Tackar så mycket <3




Jag och Niklas bakade cupcakes förra veckan. Han fick välja färg på frostingen. Så de vart härligt blåa denna gång.



Jag vart tröt på vardags falukorven och testade att göra en broccoli gratäng, som vart kalas god.



I helgen var det barnbasar på Rosvalla igen. Min kusin med familj kom ned och följde med dit. Hittade detta till Nora.



Och detta till Niklas. Mycke nöjd med shoppingen. Kusinen hittade också massa snyggt och efteråt åkte vi hem till mig och fikade med mamma och Moa. Bebis prat och vardags diskutioner. En kanon söndag.

Tackar så mycket för besöket!!!


I dag är det fix och pix både hemma och på stan.
Så ha det bra!!!
1 Martina:

skriven

va kul med en massa nya kläder sånt är aldig fel:) har kommit underfund med att ajg måste köpa lite mer höst kläder till ungarna i alla fall Emilia hihi:P Men finns så mycket fint i butik nu satt de ska ju bara vara kul;)



Några bodde i Stockholm, sen Örebro, Västerås, och sen var de några nerråt men kommer inte ihåg vart ifrån haha dåligt minne och JÄTTE dålig på namn.

vi var 13 eller om de var 14 stycken på kursen:)



har ni för planer annars? ska vi ses något innan jul kankse:P??



kram

2 Martina:

skriven

Tjollahopp!



Underbra barn mässan blir nog inte av för min del, är då sista Doula kursen hela den helgen:) Så kommer vara där LÖrdagen mellan 9-18 och sön 9-16:P

Annars hade de nog varit rätt kul:)



jo barn kläder är så kul att shoppa synd att de är så dyrt bara, men lite kläder då och då...martins mamma och syster ska till ullared här så får se om dem shoppar något då:) Men när man går in i en butik vill man ju bara handla massa massa:D



jopp har dyslexi jag har du det med? så känns skönt att man kan få lite extra hjälp när man tycker de kan vara lite små svårt.



Helgerna för oss ja vi har inte så mkt att göra på dem, september är helt tomt däremot i oktober så är de doula utbildning och veckan efter de 1 års kalss för emilia :)



Hoppas ni får en mysig dag

kram

3 Richard:

skriven

Begriper mig inte på hur folk orkar med Ullared men vissa är kanske som gjorda för det :P

Hoppas annars allt är bra

Kram

Kommentera här: