1:a inlägget på nya datorn!!!

Ante köpte en ny dator här om dagen och instalerade den igår. Nu är jag ute och donnar på den för första gången och den känns fin fin. Det är en HP pavilion, så änu en stationär. Kändes som rätt val då vi har 2 små barn. Så en bärbar kändes inte aktuell just nu. Men skönt med en ny dator iaf. Nu kanske vi slipper så mycke problem och väntan på sega sidor o.s.v.

I dag blir det en lugn dag då Nora inte mår bra. I går kraxade hon hela fm och i natt lika så. Så varken hon eller jag har sovit särskilt mycket. Men idag ska det städas lite och bakas woopies. Samt ringa FK och fråga lite om min uteblivna utbetalning på sisiodär 12 dagar :/ Så en del att göra iaf.

I morgon (om Nora mår bättre) blir det första 25 årskalas med tät där på nyårsfirande hemma hos T & C. Så nyårs planner finns det :)

Grattis i efter skott på 25 årsdagen till Tina!!!
Grattis Kevin på 3 årsdagen!!!

Tjingaling!!!
1 Martina:

skriven

Tjollahopp!



Va kul med en ny dator som funkar:) aldrig kul när dem är slöa och sega. Hoppas de kommer gå bättre med allt nu;)



Tyvärr så hade ju inte vi snö på jul, utan de var här hemma i Uppsala och vi firade nere i Småland och där var de grönare än grönast:(



Vet inte den ena tanden har spruckigt upp så gott som men hon har 1 eller 2 till på G men hon har varot väldigt glad och så ändå:)



Nja martin och jag fick inte så mycket i julklapp, en klocka av min mamma som var de bästa att få sen intefått så mycket. Ungarna fick bra saker en massa blandat:)



Själva?



Nyårslöfte hihi:P ska man ha sånt med! Jo men vi ska gå ner i vikt och äta hälsosammare och de kommer vi nog klara:) Jag ska ner mina gravidkilon som finns kvar och är runt 8 kg och få en hälsosammare vardag de är de nyårslöftet blir och inget godis eller i ala fall i början eller om vi tar bort de helt får se:)



Har ni några nyårslöften??



GOtt nytt år vännen så hoppas jag att vi snart ses i 2012;)



Kram och ta hand om er

2 Johannaty:

skriven

Ja den var det bästa julklappen. :) Gott nytt år !

3 Richard:

skriven

Hoppas ni mår bättre nu :D och full fart ut i cyperrymden då :D

Kommentera här: