Lite bilder från veckorna som gått!!!



Nora lite fundersam under en picknick.



Niklas i full gång med såpbubblorna.



På avslutningen av babysimmet. Nora tyckte att "korvarna" var mysiga att flytta runt på.



Niklas visar stolt upp sin "Lisa".



På grillkvällen på Antes jobb, så tog Niklas en tur med mini traktorn.



På cykeltur på grangården. "Går inte bra gräs!" hojtade Niklas innan han åkte ned på asfalten igen.



Vi testade att göra "Choklat bite cockies" och de vart helt godkända.



I dag har jag testat att göra melis-bars. Vet dock inte hur de blev än, men det luktar gott utav kanel kan jag lova.

Blir en lugn dag idag med besök till affären, telefonsamtall, hämtning på dagis och lite utelek.

Ha det kalas!!!
1 Martina:

skriven

jätte härliga bilder gumman:D mysigt med picknik hihi! Sånt är aldrig fel.



haha jadu på Ikea köpte jag 6 tavlor 3 i en större strl och 3 i lite mindre kommer lägga upp bilder här på hur de blev, sen köpte jag en hängare till badrummet till större handdukar och sen påslakan 2 st till mitt och M rum:) annars vart de inte så mkt emr 6 muggar också:)



skönt att Nora mår bra trots de som hände. men får man fråga varför katten fick fri spel och gick till attack??



jo Cornelia vet allt om att hon fyller år:) inte så hon tjatar eller så men vist frågar hon:)



men att bli bättre på attses vi får skylla på sen graviditet;) ingen av oss orkade ju precis sitta i en bil den bitten och sen små bebisar och åka långt lättare nu;)



Hoppas ni får en varm och härlig dag

kram

Kommentera här: