Avoccado stärkande?



Då har jag gått in för att äta en halv avoccado om dagen. Då det sägs är bra för leder och nerver. Första dagen vart det avoccado på frukost smörgåsen.



Andra dagen vart det en em smoothie med avoccado, apelsin, banan och laktosfri mjölk.
I dag vet jag inte vad jag ska hitta på. Men någe gott iaf.

För er som inte känner mig så har jag oerhört stora problem med avoccado och det är därför jag inte har testat detta tidigare. Men nu orkar jag inte med all verk i kroppen och är villig att testa allt som kan vara till en hjälpande hand.

Har testat att äta grött varje dag, men det höll i sig i nåon vecka, sen pallade jag inte mer. Visa saker kan jag bara inte äta.

Vad har ni andra för sett att stärka era kroppar på? tränning? diet? tillskott?

Ha en skön fredag!!!!
1 Martina:

skriven

Hejsan!



Dina smothie ser riktigt god ut kan tänka mig en riktig energi kick;)

Angående min mage tror jag inte de är kosten utan funderar på om de kan vara gluten och att jag kanske har IBS" irriterad tarm" så vet inte riktigt för Edon har jag inte känner av knappt sen jag sluta med tabletterna utan bara har spiral. Alltid ska de vara nått och bu har jag börjat få fingara som sväller upp och knappt går att böja så kommer bli att kontakta reumatologen :( var ett tag sedan jag var för nu men hade nån antikropp som vissa på reumatism men som inte gjort utslag på att jag har de:( så får väll se!



Oj jobbigt att Niklas blivit så, kan ju vara trötthet och långa dagar men kan ju vara lite av en trots period också??



Klart vi ska ses i maj;) vi kan ta oss till er denna gången och se lite mer av Nyköping än senast haha! Jag kan kolla in lite datum eftersom jag jobbar varanan helg så skriver jag dem här sen:)



Allt bra med er annars? Hoppas ni får en bra dag i snön " ogillar detta väder"



Kram kram

2 ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

skriven

avocado är så gott :D

3 Richard:

skriven

jag kör enbart på träning...tycker att när man börjar fundera för mycket på intag (om man nu inte är en oerhört osund människa) det blir lite larvigt. Allt är bra i rätt mängder och allt är individuellt så ja funkar det för dig sen så får du vara nöjd med det. Men jag tycker att det är synd när människor ska hålla på att leta sätt för olika saker. Bantning är jag nog mest irriterad på då många tycks vilja söka genvägarna istället för att verkligen göra det ända rätta träna och äta saker i rimliga mängder.

Kommentera här: