Shopping från eleven.se

 
Ville hitta lite nya produkter tat testa och då kom jag ihåg att finaste Madde ( http://vhdbrud.blogg.se/ ) har en massa toppen länker på sin sida. Så därifrån tryckte jag in mig på eleven.se.
 
 
Och de har gerjor vill jag lova. Hittade både det ena och det andra, samt tat man fick med en massa saker på köpet. Vilket var en rolig överaskning. Alltid kul att testa lite nya saker.
 
 
Så vill ni shoppa skönhets vård ska ni gå in på www.eleven.se
Det är inte bara lätt att hitta där inne, det är bekväma betalnings allternativ och snabb leverans. Jag beställde i tisdags och igår kväll låg paketet redan och väntade på mig på utlämningsstället.
 
Ska bli riktigt roligt att få testa alla produkterna. Mer om det en annan gång.
Ha en skön torsdag!!!
1 Sojka:

skriven

Tack för tipsen! :)

sv:Tack så mycket!!! =) Är superglad för vinsten! :) Ska bli så spännande att prova vagnen och sonen blir nog också jätte glad. :)

Svar: Så lite så :)
Förstår det. Att vinna en vagn är inget man gör varje dag. Jag tror att sonen din kommer att älska den :)

Ha en kanon helg!!!
mammansandra

2 Martina:

skriven

va kul att shoppa loss lite:) Ska gensast kolla in den sidan:)

Hoppas allt är bra
kram

Svar: Gör det, de har verkligen allt för alla smaker och bra varierat i priskalsser också.
Med oss rullar det på i trots träsket. Men alla är friska iaf. Ligger förkylning i luften men hoppas på att det håller sig borta ett tag till. Hur är det med er??

Kramar!!!
mammansandra

3 Sojka:

skriven

Tack detsamma! :)

Kommentera här: