Förlossnings besök och Okle bilder!!!

Efter en intensiv kväll och natt, samt brokig morgon. Så lyckades jag bestämma mig för att ringa till förlossningen och rådfråga dem. Deras första tanke var att det nog behövdes Vrycanil ändå, så jag fick komma in. De gjorde alla testen igen som sist och efter en del diskussion så kom de fram till att sammandragningarna triggades igång utav foglossningen. Det konstanta trycket nedåt kom ifrån intensiv foglossning. Jag som tyckte att jag hade nog ont när jag väntade Nora, fick lära mig något nytt om foglossning. Har jag otur så kommer jag att ha det konstanta trycket ända tills bebben kommer, men med mycket vila så kan det ge med sig en del. Ska iaf ta det lugnare nu, så jag inte gör det värre eller triggar igång något. Så jag har fixat med den kommande veckans utmaningar. Känns skönt att veta att alla måste grejor kommer att rulla på. Är även glad att allt annat såg bra ut och att bebben mår bra och tänker stanna kvar där inne ett tag till. Inte för att man inte längtar efter att få snusa bebis. Men att h*n får växa färdigt där inne.
 
 
Bjuder på lite bilder från våran dag i Oxelösund under A´s semester:
 
 
Först besökte vi deras hamn lekpark.
 
 
Där det busades och lektes för glatta livet.
 

Sedan tog vi en tur med deras variation utav "Tuffis" .
Vi åkte med på turen "Hamn till hamn", så vi fick se
lite utav de nybyggda husen och massa båtar. Det var
en skumpig men trevlig tur. Barnen älskade det!!!
 
Vad har ni haft för er i helgen???
 
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Vad jobbigt med sådan svår foglossning. Men skönt att allt var bra med bebis iaf. Ta nu och vila ordentligt så hoppas vi det blir bättre för dig. Kram

Svar: Tackar så mycket!!! Känns lite segt att det blir sådant lugnt tempo hädan efter, men det gör ju gott så. Kommer något fint utav det :) Har kunnat vila en hel del och får hjälp med lämning och hämtning på förskolan denna vecka. Så kroppen hinner nog stärka på sig bra :)Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: