Jag vann!!!

 
Jag vann en mössa i valfritt tyg från Design by Sandsvik, inne hos Matildas blogg för ett tag sedan.
Och idag kom paket med min vinns från Design by Sandsvik .
 
Blev super nöjd med denna snygga mössa. Kan även tala om att den gick hem hos båda barnen ;)
Så tack till Matilda för spännande tävling!!!
1 Eva:

skriven

Vad kul, den var jätte fin. Almas gamla dagmamma har börjat sy mössor så att jag köper av henne =) det är så kul när barnen inte har likadana mössor som alla andra barn.

Svar: Tackar :) Ja det var ett jätte mysigt tyg. Håller med. Är des utom mycket lättare för barnen att ha kol på sina kläder när de inte är lika danna som alla i dagis klassen ;)
mammansandra

2 Madde - Trucker Mamma Madde:

skriven

Du har haft bra med tur senaste tiden har jag allt sett :D Såg att du vunnit hos mansondust också för någon vecka sedan. :D
Grattis! :)

kramar.

Svar: Hihi!! Ja min tur i spel har vänt ordentligt på sistone :P Är skoj . Jaså då har jag missat något Oo Tackar!!!

Kramar!!!
mammansandra

3 Matilda :

skriven

Vad kul att du blev nöjd :) ser jättefin ut!

Kommentera här: