Med värkande knä!!!

Då var alla barnen i säng efter mycket om och men. Nora är dock fortfarande vaken. Inte lätt när man är liten och saknar pappan sin. Men det kommer att bli ett fint pterseende imorgon kväll när han äntligen kommer hem igen. Längtar!!!
 
Idag har det varit jobbigt då vänster knätt hoppar ur led igen. Kan typ gå 10 m och så hoppar det runt. Så det var riktigt skönt att hämta barnen från dagis med deras pulkor. De har ju varit duktiga och ploggst vägarna härvi stan. Dock så är all snö upp föst på gångbanorna. Så man får klättra över snö vallar och gå ute på vägen tit som tät. Väll hemma så såg mitt knä dubbelt så stort ut. Så hur morgon dagen ska arta sig blir spännande att se.
 
Till råga på det är jag yr och mår illa. Så magsjukan har kanske hoppat på mig nu. Skulle vara skönt att slippa det. Räcket med knätt och alla leder som värker konstant. Nej vilket gnäll inlägg detta blev. Nu ska jag ta och sova lite innan Klara vaknar och vill ha sin vaken rond.
 
Longing for too morrow.
Longning for you.
I miss you <3
1 Martina:

skriven

men fy din stakare nte kul med att knä hoppar ur led :( HUr kommer de sig är de för du är över rörlig eller så ?
Lätt inte som du har en vidare dag hoppas magsjukan håller sig borta ifrån er.

Jobbigt att Ante är borta så mycket nu men de kanske funkar rätt bra ändå?

kramar ta hand om er

Svar: Nej det var en mindra bra dag den dagen. Men så kan det va innan bättre dagar kommer. När man är överrörlig så är det jätte viktigt att hålla musklerna aktiva, för minskar de så får lederna rörelserum och kan hoppa hit och dit i fel riktning. Så missar jag mina ben övningar en dag så börjar de krångla för mig. Så blir rätt stressigtxat hinna med när a ör på kurs för gämnan.

Vi kom dock inte undan magsjukan. Niklas fickven andra gång och så fick jag också. Så sjukstuga veckan ut. Men nu tycks det vara på bättringsvägen gör oss :)

Hoppas att ni har klarat er och att ni får en fin helg!

Kram!!!
mammansandra

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

sv:Vad roligt att du gillar listorna! :D

Kommentera här: