Ibland gör man illa sig.....


Gårdagen blev inte som jag tänkt mig. Efter en liten översvämning på balkongen så åkte vi ut till buchen för lite grillning och för firande utav Niklas och Klara. Gick jätte fint till en början. Jag och Nora hade flugjakt och helt plötsligt smäller det till och hela foten och benet känns som det blivit krossat i små bitar. En utav garderåbs dörrarna hade trillat raklång rakt ned på min fotled......kan lova att det gjorde ons. Niklas hämta A som ringde 1177 och de sa åt oss att åka in. Så det blev raka rör hem till Nyk igen och in på akuten. Väll där såg det att inget var av. Vilket var rena turen, då jag har utslitna leder, så de pallar inte lika mycket som andras i min ålder. Så med tur i oturen så kom jag därifrån med årder om vila och smärtlindrande vid behov. Idag känns det mycket bättre och har gått på foten. Men ont gör det och lär göra i några dagar till.
 
Upps, nu vaknade lilla till så ha en fin kväll!!!
1 Eva:

skriven

Ajajaj, vilken tur i oturen du hade. Men det ser verkligen ut att göra rejält ont, ta det lugnt nu och följ doktorns order ;)

Svar: Jo det gjorde bra ont. Men är mycket bättre idag. har dock inte haft tid att vila ordentlgt. Men det har läkt fint iaf :)
mammansandra

Kommentera här: