Kalasdags & dagis tit!!!

Igår var vi och firade systern min som fyllt år.
 

Självklart blev det en tur på studsmattan ;)
 

:)
 

Det bjöds på go fika och smurffgo tårta ;D Roliga samtal och skatt.
Ett vårkalas som det ska vara.
 
Innan kalaset var vi och spanade in den nya förskolan här i stan. De har den bästa utemiljön kan jag berätta. Den består utav bara grönt!!! Gräs, träd, buskar, blommor, ja hela köret. Var man än tittar så inger platsen till lek och bus. En fantastisk förskola som jag tror att det kommer att gå kanon bra för. Kan tala om att många kanon pedagoger från barnens förskola ska börja jobba där. Så barnen är i tryga händer :)
 
Klara har tandat i natt igen. Vaknat i ett och vill vara nära. Febrar och varit dan :/ Så både hon och jag är redo för en tupplur nu.
 
Ha en fin fredag!!!
1 Life of Johanna:

skriven

Lät som en bra dag =)


Svar: Det var det vill jag lova :)
mammansandra

Kommentera här: