Zucchini lasange och 12 år!!!


Igår gjorde jag en underbar zucchini lasange.
 

Dukade så gott det gick med febrig töss på armen.
 

Nora deckade innan maten och sov till idag. Så hon är nog inte kry hon heller. Så till firandet utav 12 år var det jag, Niklas och Klara. Niklas smakade på maten, men det blev jag som fick äta den.......Jag älskade den och kommer att göra fler gånger.
Blev inte ett firande som man kanske hade önskat sig. Men mat blev det iaf.
 
Nej nu ska jag ta hand om sjuklingarna, ha en fin tisdag <3
 
1 Familjen Lindvall :

skriven

Det lät spännande, du får gärna skriva ner receptet :) krya på sjuklingarna, hoppas de snart mår bättre! Hoppas bi får en bra tisdag trots allt.

Svar: Jag hittade receptet här:
http://mittkok.expressen.se/recept/zucchinilasagne-med-kottfars/

Tok gott, men jag glömde oliverna till ;)
Lillan är tyvärr fortfarande sjuk men Nora är för fk idag, så det går framåt. Tack det samma!!!
mammansandra

2 Eva:

skriven

Grattis till 12 år!!

Krya på de små inte kul när de är sjuka.

Svar: Tackar tackar så mycket :)
Den ena är tillbaka på fk nu, men minstingen snörvlar på tyvärr. Men bättre iaf, tack <3
mammansandra

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Trist med sjukdom, men det lät som en god maträtt.

Svar: Sjukdomar vill man gärna hoppa över. Men de bygger ju upp imunförsvaret för de mista, så det kommer något gott utav det :)
Det var jätte gott. Så jag rekomenderar zuccinilasange varmt!!!
mammansandra

Kommentera här: