Kreativ helg och roliga läxor!!!

 
Hade pyssel stund under helgen. Jag och Nora lekte
lite med bokstäver.
 
 
Som dekorerades.
 
 
Och blev så här fint <3
Tok duktig tjej på alfabetet.
Nu pryder den ena köks väggen tillsammans med
vårat bilträd ;)
 
 
Det blev även en stund med sandleran.
 
 
Pankis var riktigt kreativ och gjorde tårtor och kakor.
Medans jag fuskade med former och gjorde sandslott
och liknande ting ;)
 
 
Underbar tjej med fantastisk födelsedags tårta i rosa choklad ;)
Hon är bra go lillan min <3
 
Gjorde läxor med grabben min i går och det slutade i total skratt fest.
Han har så sjukt rolig humor. Vi höll på med läsläxan och frågor om
att resa. Vet ej hur men helt plötsligt var vi inne på en sladdande tacobil.
Skulle ha tagit en bild på hans teckning utav "hans tacobil" så skulle ni
också förstå. ;P
 
Alla dessa stunder förgyller verkligen. Är mycket slit och kämperier med barn.
Men jag skulle aldrig byta bort det mot något annat för det finns inge lika
fantastiskt och underbart som att få vara mamma <3
 
Nej nej göra i årdning inför möte med jobbet nu. Tuddels!!!

Kommentera här: