Sköttväska, båtar & birthday boy!!!

 
Fortfarande ingen sömn, men mer värkar och så har slemproppen gått.
Så mer eller mindre bara sitter och väntar på att mer ska hända nu.
 
Här är iaf skötväskan jag babblat om så mycket. Gillar den så mycket.
Är en Milhi Maternity Basics i grått. Rymlig insida med fack för flaska 
och allt annat man behöver ha med. Den har bärhantag, ärmhängtag
och smart fäste för vagnen. Ett skötunderlägg ingick också. Så nu har
jag 3. Gör inget. De går ju åt :P
 
 
Här är N´s andra båt försök. Vi hittade sugrörs modelen på en pyssel sida
och de flött kanon bra. Roliga och lätta att göra också. Så ska köpa fler sugrör
så vi kan göra fler och större.
 
 
I går fylde min N år. Självklart gjorde jag en tårta i år med. Han dock inte helt
klart. Har hans namn skrivet i choklad på Urdu i kylen. Men de hann aldrig
stelna igår. Men blev nöjd med tårtan iaf och han blev jätte glad <3
 
 
Var tvungen att jävlas med honom också. Sa att jag skulle setta en banderoll
vid bussarna. Men värkarna gjorde det svårt. Så fick bli massa balonger på
balkongen istället :P Ibland är jag bara så dryg.
 
 
Hade en fin plan på en pressent och en massa olika Methai i olika smaker
och former. Men min pressent ide gick i stöppeln och att hitta färdiga Methais
var svårare än jag trodde. Men blev ok ändå. Gravid i värkar verkar inte ge någe
tur. Men fick iaf överraska honom lite <3
 
 
Tröttheten själv :P Men bjuder på den ändå. Missade dock grabbens 
klass kväll igår. Vilket kändes surt. Men hade nog mest varit jobbigt för
grabben att ha en mamma som har ont med. Hoppas de hade kul.
 
Jag och N firade honom lugnt igår och satt och hoppades på att Kaka
skulle göra oss sälskap. Så de fick dagen tillsammans. Men nu verkar det
som att det blir idag eller i morgon. Vi får se ;)
 
Grattis igen älskling!!! Nu är du mer äldre än mig igen. Hahaha!!!

Kommentera här: