Lightinthebox oseriösaste nätaffären!!!

 
Den 27 januari i år beställde jag och barnen några saker i från www.lightinthebox.com
N`n beställde evighetskubber i svart och blått med rymden. K ville ha en figerspinner i
lila med diamanter på och jag ville ha en evighetskubb som var rosa. När vi beställde så
fanns ALLA varorna i lager och skulle komma innom 2-5 arbetsdagar. Kanon tänkte jag
och vi beställde. De 5 dagarna gick och snart var vi på 1, 5 vecka. Vid 2 v tog jag kontakt
med dem. Tänkte att jag kanske hade skrivit någon fel siffra på mobil nr. Nej då var en
utav varorna slut, så vi skulle få vänta max 5 arbetsdagar till innan ALLT skulle komma. 
De 5 dagarna gick och så en vecka. Gick in på min kund info för att se vart allt var, då
barnen tjatade om sakerna. Där stod det att varorna var levererade i tid den 5 februari. 
WTF!?! De var inte ens skickade den 5 februari så hur kunde de vara här om de inte ens hade
lämnat deras shop? Upptäkte också att min betall summa hade ändrats med 100 kr - än vad
jag hade betallat. Så tog kontakt igen med dem. FRågade om alla sakerna. Fick till svars 
att varorna var nu slut. Då skällde jag ut dem och frågade igen varför min kund info inte
stämde med något. Fick inge svar. Men sen så kom ett mail om att de lagt en order från
deras fabrik i ett annat land om att skicka fler. Hmmmmm? Vad? När jag köpte och betallt så
fanns de på plats redo för att skickas.........Och att det skulle ta fram till som senast den 28 mars 
innan de kommer. Seriöst? Förra veckan fick jag ett mail ifrån tullen att JAG måste betalla
tullavgiften för att sakerna ska komma in i landet. I dag kom paketet men med inget vi hade beställt.
 
 
Den rosa kubben var inte med. N`ns svart och blå rymd kubber var mångfärgade
och K`s lilla diamant spinner var en blå/lila mönstrad med lampor på. Vad i helvete lixom?
Så oseriöst bluff företag att man undrar om man ska blåsa liv i helvetet. Hur kan ett
företag göra fel med allt under en enkel beställning? 
 
www.lightinthebox.com har felaktig info gällande sina produkter på deras sida. de hjuger om
var sakerna man beställer är. Deras sida tycks gå på random info men inget som stämmer med din. De undviker att svara på kunders frågor. De berättar inte om extra avgifter och  DE SKICKAR INTE ENS RÄTT PRODUKTER. Irroni är att idag är det den 29 mars och sakerna skulle komma som senast igår.......
 
Så nej aldrig i helvete och inte ens om jag fick betallt att jag handlar något ifrån dem.

Kommentera här: