Passen är klara, shorts shopping m.m!!!

(null)

Då var passen ut hämtade och klara. Så nu kan vi fixa en möte på ambassaden för visa. Känns kul. Va så länge sedan vi åkte någon stanns så extra kul att åka till släkten.

Har även fixat två par shorts åt liten. Går ju inte att gå i långbyxor i 35-41 grader direkt. Så behöver fixa lite sommarkläder åt honom. Jag har ju mina shaval kamis sen sist. Så jag är klar. Kanske ska testa dem o se så jag inte vuxit ur någon utav dem. Kan ju ha hänt så mycke som jag gått upp nu. Men troligtvis så passar de då de är stora i stl. 

Nu är det mycke att fixa inför. Inte bara resan utan för ramadan och påsk också. Måste kolla med barnens pappa hur han tänk sig årets påsk. Och vart vi ska vara och så. Jag gillar påsken väldigt mycket då jag är en godis råtta. Men också för alla glada färger som används runt påsk i påskris, dekorationer och så vid påskbordet so klart. Så det ser jag fram emot. Hoppas bara satt vädret vänder och det blir varmare igen.

Nehe ta det lite lungt innan hämtning.
Ha en jätte fin torsdag!!!

Kommentera här: