Fredag!!!

Ute på gården och prov gungar gungorna :)

Gårdagen blev full med promenering ute i solen. Någon timme på f.m och någon timme på e.m. Lilla Nicke vart så gnällig på e.m så det tog på krafterna rätt så rejält. Vi fick besök utav Matte, Johanna och Elin igår. De kom och tittade på lägenheten och så ville ju Johanna se Niklas. Hon har ju inte sett honom på flera månader, då hon har vart i Brazilien. V hade även tvättstugan. Så det vart en kort visit. De ska ju flytta till Sthlm nu i helgen så det var kul att vi han träffas innan de drar iaf. Hoppas att flytten går bra för dem.

Sen en liten rättelse. Putte fylde inte i måndasg utan idag, så fy på mig som blandar ihop datumen så:P
***Grattis Putte på (rätt) födelsedagen!!!!***

Vart lika dåligt med sömn i natt som natten innan. Så nu längtar man efter lite kaffe. Försöker tat inte dricka det direkt på morgonen utan väntar en timme eller två. Niklas är i princip förkyld fri nu. Vilket är skönt. Samma för min del. Har känt mig mycke piggare idag. Så det blir nog en kanon helg.

Blir först kalas för Fredd som fylt 18 på lördag och på söndag ska vi fira Antes päron som fylt år. Så bara en massa tårta:P Men på måndag ska de komma och börja med sprickorna. Så vi måste flytta på lite möbler igen. Så inge nät (iaf hem ifrån) på några dagar. Ska bli jätte skönt tatt få fixa i årdning allt tills nästa helg *hoppas*.
Sen på tisdag så drar Ante på kurs igen. Så home alone with baby :) Sen har vi ju faktist Valborg. Vad som ska göras då vet jag inte riktigt änu. Men det blir nog någe skoj iaf.

Ha det bra och ha en trevlig helg!!!
Take care!!!

1 Madde:

skriven

Ohh vilken mysig bild. :)



Ja jag hoppas att Hipp funkar bättre nu har börjat med den idag men nu ligger han och sover i vagnen så gott så vet inte ännu hur det har gått med lillmagen.

Hm jag vet inte varför jag inte ser pengarna ännu helt knäppt men hoppas verkligen att dom kommer in på kontot. :/

Kramar.

Kommentera här: