Torsdags stress!!!

Då var jag hem-kommen igen. Har vart en hektisk morgon med full rulle hit och dit. Niklas vaknade innan klockan idag så det vart en tidig start. Han var på bra humör så det rullade på bra med frukost, på kläddnad och lite barn-programs tittande innan vi begav oss till dagis. Det hade kommit tjockt med snö under natten och det snöade fortfarande när vi gick. Fick hjälp, av en jätte snäll karl, över en snö val med vagnen. Hade han inte vart där så hade vi ståt fast i snön änu. Så jätte tack till denna under bara människa. Vart ett konditions och styrke pass på vägen till dagis. Det har aldrig vart så kämpigt att ta sig fram som det var idag. Niklas va inte så suggen på att säga hej då i dag heler. Men det är kul att han trivs så bra där at tdet går så smidigt på morgonen. Gick lättare på vägen hem. Men man var bra slut när man äntligen kommit upp med vagnen till läggenheten. Men då var det bara att ta det jag skulle ha med till AF och börja gå. Snöandet hade avtagit iaf, men det vart bra kallt istället. På AF sprang jag på en utav mammorna från ÖF. Vi små pratade lite gran. Hon är en sådan där riktigt myssig tjej som lysste upp en hel del på ÖF. Känns rätt skumt att man inte kommer att vara där lika ofta längre. Men det är kul med alla fina minnen därifrån iaf. Mötet där gick bra och det gick rätt snabbt också. Ska tillbaka dit nästa vecka igen. Så det blir ett riktigt rännande på mig. Var kallare när jag gick hem. Så det var riktigt skönt att komma in i värmen och få sitta ned en stund. Hinner slappa och fixa lite på datorn innan jag ska och hämta Niklas. Ska bli roligt att höra vad de hittat på idag. I går var de ute och leket en stund och det hade vait popis.

I morgon ska vi upp igen och iväg på ett annat möte. Känns som man aldrig sitter still, utan är på Friskis och Svettis pass 24/7. Men jag hade ju en lugn stund igår så jag ska inte klaga.

Är finall vecka på Robinson nu. Är ett avsnitt i kväll och så avgörs det hela på lördag (om jag inte missförståt det hela). Mats måste vinna. Han och Hans är de ända som verkligen förkännar att vinna. De andra åker ju bara snåll skjuts på all skitsnack utav de andra. Men det får man se hur det går.


Take care och ha det bra!!!
1 Laura, mamma till Kasper:

skriven

sv: Haha ja det var lite konstigt.

Ja min mamma är bäst!



Helt sjukt med snön idag alltså! Nästan omöjligt att komma fram med vagnen ju.

2 c:

skriven

det gör absolut ingenting :) bara jättekul!



följ bloggen via bloglovin om du vill se när uppdateringar och sådana saker sker :D

3 alexandra:

skriven

hejar också på mats och hans, de andra är inte värdiga vinnare tycker jag :/

4 Madde:

skriven

Ja men precis jag tycker att det är jätte bra att jobba.

Hoppas att du slipper vara snorig tills nästa helg bara. :)

kramar.

5 Nina:

skriven

ja e sjuk än.. magsjuka har övergått till en rejäl förkylning nu istället.. så det känns ju sådär. så man har inte mkt energi till å blogga lr göra något alls..



hoppas ni mår super iaf!krams

Kommentera här: