Data fix & AF!!!

Vilken helg det har vart. Jag gick ut på gården och grillade med familjen och Falkhälls. Vi hade jätte trevligt och maten var super. Bra väder också. Så det var en lyckad midsommar. Fast jag hade ju igentligen velat kommit väg på de plannerade plannerna. Men vännen, nästa år då är det vi :) Vart en massa prat och dryga skämt. Men det är sådant man gillar så. Hehe!!! Tack för en underbar midsommar!!!

midsommar 2010

Lördagen vart bara hemma slapp. Måde inge vidare och kroppen var bara tvär. På söndagen var vi i kyrklekplatsen på morgonen och härjade lite. Niklas storm trivdes i några timmar. Sedan tog han sin gräsklippare och ville gå hem igen:P Så det var bara att packa ihop och gå. Vi blev en stund på våran gård också. Men där kunde jag inte va någe länge. För de finns sådanna där träd med "fjuniga" pinnar som flyger runt träden. Så där satte alergin in med hals, ögnon och näsa. Så folk trode väll att jag satt och böllade:D

På e.m kom Jenny över på lite kaffe. Vart en hel del nostalgi prat. Så vi satt och garvade så vi satte kaffet i halsen. Mycke myssigt. Är så trist att vi inte kan komma iväg som vi gjorde förut, ut på gårdarna och ned på stan. Men men jag ska väll inte va foglossnings problem resten utav livet.

I går var vi först på sjukan och tog bort gipset. Va så skönt och det gick så snabbt. De bara klippte upp det och klart. Sen skulle vi igentligen vänta i 1 h på att få träffa läkaren som skulle kolla att det såg bra ut. Men hon kom efter bara 10 min och frågade om vi ville komma in tidigare. Så det var jätte skönt att få allt gjort på 20 min. När vi igentligen skulle ha vart där i 2 h. Allt såg bra och Niklas använde armen som vanligt direkt efter att gipset åkt av. Han är så himla duktig <3

Efter det åkte vi förbi ÖF, lämnade lite klädder, hämtade D-droppar och stannade och lekte och pratade en stund. Niklas vart överlycklig. Han kände igen sig direkt på parkeringen, trots att han inte vart där sen i vintras. Så det var helt underbart att se honom löppa amock där inne:P Var mindre kul när vi skulle åka vidare. Men allt kan ju inte va skoj och vi kan ju alltid åka dit när Ante har semester. På hem vägen åkte vi förbi min praktik och lämnade nyckeln och hämtade mina gummistövlar. Han prata lit med fröknarnar och så också. Kändes jätte trist, men jag är värkligen tacksam för den tiden jag fick där. De är kanon där på Ekensbergs förskola.

Sen hem för lite mat och vila. Sen bar det av till sjukan igen för UL. Jag sprang ju bort mig på fel våning som alltid. Men kom i tid iaf. Vi fick en kanon tant denna gång. Inte ett surkart som vi fick på Niklas sista UL. Så hon berättade allt hon såg och var noga med att vi förstod allt hon sa och pekade på. H*n mår kanon, har alla ben ch armar ochfingrar och tår. Hjärta, magsäck och navelsträng såg jätte fina ut. Va så skönt att höra det igen. Va himla coolt att få se hur navelsträngen pulserar och jobbar där inne. Hade inte en anning om att den pulserar efter bebbens hjärtslag. Hur coolt som helst. Så vi gick därifrån mer än nöjda och fulla utav lycka. Så himla underbart!!!

På hemvägen stannade vi och handlade lite klädder till Ante. Vi hittade så himla snygga shorts och t-shirts på Inter Sport. Ohh!!! säger jag bara ;P Även Niklas fick lite klädder fast från Kapphal:


<3

Och jag fick lite ny smycken, som jag hade kollat in tidigare:

till mig

Så det blev en dag full med händelser. Kan även tillägga att Ante satte upp 2 st hyllor i sovrummat. Så idag är man bra tröt. Som tur är så har jag bara ett telefonsamtall till AF att göra idag. Så det blir nog till att passa på att sova lite :P

Ha en kanon tisdag!!!

Kommentera här: