Christmas pics!!!

Barnen öppnar klappar hemma hos mormor & morfar.



På juldagen var vi hemma hos Antes päron.





I år fick jag bla:

Bok - Michael Freeman - Med fotografens ögon
Bok - Leila Linholm - Hello cupcake!
Bok - Leila lindholm - A pices of cake
Bok - Johanna Westman - Första måltidsboken
Elvisp
Presentkort på H&M
Armband
Ringar
Halsband
Lius
m.m i julklapp.

och jag trode att jag var bror duktig i år som köpte julklapp från Rädda Barnen. Bror min slog mig med hästlägder då han han satt in en redig summa hos en organisation jag inte minns namnet på. Men de hjälper flyktingar, att de som inte har något alls ska kunna få något. Kan man få en finare julklapp? Don´t think so.


Nej ska trösta Solis nu. Tandandet fortsätter och alvedon hjälper inte alls längre :/

See ya!
1 Martina:

skriven

Hej tjejen!

Vilka härliga bilder, låter som dem haft de riktigt kul. och va kul med en massa nya spännade böcker:D



vilken häftig julklapp din bror gav bort:) kul sånt där! Finns så många där ute som behöver hjälp:/



urch för de där med tänder:( här är de lika dant, täder som tittar upp huvva.



Hoppas allt är bra med er

kramkram

Kommentera här: