1 Martina:

skriven

hej!



gud va kul att du vann:) de är inte varje dag man gör de och till disney one ice också:D gud va kul kommer bli en härlig upplevelse de:)



nä jag vet inte va de var med mig igår men idag mår jag bra:)



julbordet var kanon har varit där tidigare och har varit riktigt bra då med:) massa god mat men jag äter mest av fisken haha:P



de är bara säga till när du vet när ni ska på det så kan vi boka in något sen:D



låter som ni har mycket idag att göra:) kul kul!

Själv så har man vart på promenad men går knappt att gå då de är så halt ute:S sen blir de snart hämta Cornelia och lite små saker ska väll städa hennes rum här och fixa lite små saker sen ska jag ha matteprov ikväll huvva..



Hoppas ni får en mysig dag

kram

2 Madde - Julkalender:

skriven

Kul att du är med och tävlar i min julkalender.

Lycka till. :)



Hehe ja det är så dom flesta tycker. :P Grannarna kommer nog ner ändå. Dom bryr sig inte så mycket att det är över nyår. :)



Kram Madde.

Kommentera här: