1 Madde - Julkalender:

skriven

Samma Disneyfavoriter som mig. :D



Kul att du är med och tävlar i min julkalender.

Lycka till. :)

Kram madde.

2 Martina:

skriven

Hej!



Va spännade hoppas du har turen med dig;)



hihi ja Emilia har tydligen gått ännu fler steg idag så snart har jag väll en som springer här hemma hihi, men skönt om hon kna lära sig innan dagis:)



nä jag känner ingen personal så på BB, eftersom jag inte jobbat där tidigare men inlogning och sånt har jag samma och man kommer ju ihåg vissa saker för sånt man gjort tidigare:)

Däremot träffa jag min barnmorska som jag hade på MVC när jag vänta Emilia hon jobba igår:P



Härligt att du vet vad du ska göra:) bara ringa dem och komma in och se om du får jobba drä:)

Kul om man trivts innan!

KOmmer gå ra för dig med ska du se:)



Haft en bra helg?

Själv har man jobbat men har varit underbart tänka på annat och komma hemifrån:)



Hare gtt

kram



Kommentera här: