Mer sjuka!!!

Nu har även Nora blivit dålig. Hon hostar rossligt och är förkyld. Hoppas att det inte är samma bara. Vi fick det konstanterat att det är öroninflamation som Niklas åkt på. Samma öra som trummhinnan spräcktes på sisst. Så nu håller vi tummarna på att den inte spräcks igen och att näsdroppa och alvedon ska hjälpa.

>Grattis på födelsedagen Rikard!!!<


Ha en trevlig dag!!!


( inga pengar på moben änu. så svar till Jennifer. Vi gjorde ingen 3D UL med barnen. Men det hade vart skoj att haft det. Om ni funderar på det, så tycker jag att ni ska göra det :) jag ångrar mig lite över det idag. )
1 Martina:

skriven

jobbigt att tösen gått och blivit sjuk:( inge vidare de är som en ända ond cirkel:(



hihi alla barn är olika och utvecklas olika:) hon får nog upp huvudet hon med. emilia hatar att ligga så hon gör de hellre i famnen som nora;P



händer inte så mkt i helgen, ikväll kommer min bror och hans tjej hit. jag har bakat så de ska vara försöks kaniner skulle även äta här:) imorgon ska jag träna tror jag och ev åka på familjegympa med c och sen på sön familjegympa och tvätta.:)



hoppas ni får en mysig helg

kram

2 Richard:

skriven

Tack ännu en gång :D

Hoppas han blir bra snabbt är ju inte alls kul att ha det! kommer inte ihåg att jag haft det för i sådant fall har jag nog förträngt det. Men v ad jag förstått är det inte kul.



Ha det bra! kram!

Kommentera här: