Lite bilder från tiden som vart!!!

Ja här kommer lite bilder. Har vart dålig med sådant på sistone. Tiden bara rinner ifrån än hela tiden:P
 
 
Först gick vi ned till stan och fixade med sko byte. Vart lite ank spanning på vägen.
 
 
Sedan tog vi en promenad längs ån.
 
 
Smultronställen finns det gott om i våran stad <3
 
 
Haha ett tappert försök utav mig att se vaken ut. Inte lätt att vara småbarns mamma :P
 
 
Vi gick till Pelles Lusthus och tittade på lite statyer och andra konstverk.
 
 
vet inte varför men jag älskar denna.
 
 
"Vilka konstiga gubbar, är de robotar?" Ja det kan man undra :P
 
 
"Var är cirkusen? Vilken cirkus? Ja du sa att vi kunde titta på clownen på bollen. Ja men det är ju ingen cirkus, utan en staty. Jaha men jag vill ha cirkus, vi får bygga en cirkus."
 
Underbara barn!!!
 
 
En mysig dag må jag säga med fantastiskt väder och bästa sällskapet <3
 
 
I morgon ska jag först till smärtbotagningen på rehab igen. Efter det blir det lunch och läsning för att sedan gå till Komvux och få reda på mer om Ma B. Yeeyyhhh!!! Cant wait!
 
Så tjingeling!!!
1 Richard:

skriven

Den där jävla clownen och sedan står den vid lusthuset också. Det är fan creapy ;) Hoppas ni har det bra!! kram

Svar: Eller hur. Man tror att clownen ska hoppa ned från bollen och ta upp en machete eller dylikt och gå bär särkar gång:P Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: