Julafton i bilder!!!

 
Här är våran gran för i år. Gick inte att ta någe vidare kort på den då vi fortfarande inte har rätt objektiv för det.
På morgonen firade vi först hemma med att se på julkalendern ( va bra det va!!!) och sedan öppnade vi julklapparna under granen.
 
 
Andra anhalten var i K-Holm. Där vi fick besök utav tomten. Niklas vart överförtjust men Nora vart lite skeptisk ;)
 
 
Tomten fick en kram när han skulle gå <3
 
 
Sedan sågs det på Kalle. Barnen satt som klistrade och det gjorde även vi ;D
För vad vore julen utan Kalle?
 
 
Sedan bar det av ut till buchen för lite mera julmat och julklappar.
 
 
Barnen var i extas hela dagen. Något tröta men över lyckliga.
Så en julafton som den ska vara.
 
Tack till M för hjälpen med korttagningen under julklapps utdelningen!!! 
1 Anonym:

skriven

Ååå vilka fina kort, så söta barn du har :D
Ser ut att ha vart en fin jul!
Tack för samtalet igen, kunde släppa alla kommentarer efter det, jag gör framsteg!! :D



Svar: Tack tack!!! Den har vart fin och gått i ett. I dag är första dagen då vi får ta det lilla lugna med tvätt och handling. Ska bli sdkönt. julen är rolig men alt för lång tycker jag :/

Va skönt att höra att du kunnat släppa kommentarerna!!!
mammansandra

2 Nina Bergquist:

skriven

God fortsättning på dig!

Svar: Tack det samma :)Hoppas att nyårsafton blir kanon för er!!!
mammansandra

3 Angelica:

skriven

God fortsättning.. Mysig julafton ni hade.. Vad har du för Nyårsplaner? Buuuuh jag hinner nog inte få klänningarna jag beställt :( Får i så fall ha en röd ny som jag aldrig anv, men ville ha en strass/paljettklänning.

Svar: Jo tack den var bra :) Då båda barnen är förkylda och tröta efter jul så blir det lilla lugna på nyår. Lite nyårtssupe och fyverkerier med lite familj och vänner :)Nej va trist att höra att den inte han fram i tid :/ Ja på nyår vill man ha det lilla extra. Du kanske har lite sköna acceoarer att lägga till den röda kläningen??? Blir nog kanon ändå ska du se :)
mammansandra

4 Eva:

skriven

Ser ut som om ni hade en mysig julafton, jag är så imponerad över alla som orkar runt på flera ställen. God fortsättning!

Svar: Tackar tackar :) Den vart fin fin ja :) Ja du orka med vet jag inte riktigt om jag gjort hela tiden. Men det gick iaf :) Skulle helre vilja åka bort med bara familjen och ta det lilal lugna utan all julstress och åkning hit och dit. Men det blir ett senare projekt :)
God fortsättning på er!!!!
mammansandra

5 Denice:

skriven

Hej! Vilken intressant blogg!

Svar: hej hej!!! man tackar tackar så mycket :)va ska du ha för dig på nyår?
god fortsättning!!!
mammansandra

Kommentera här: