Ullared!!!

I torsdag åkte jag som sagt till Ullared. Tog ungefär 4 h med bil dit. Men kändes inte så då jag och syrran hade hur kul som helst. Päronen tyckte nog inte att det var lika roligt. Men vi skrattade så att tårarna flöddade :P
 
 
Så här såg våran stuga ut. Va ungefär lika stor som våran hall allt som allt :P Men otroligt mysig.
 
 
Första dagen hittade jag detta till Niklas.
 
 
Och till Nora hittade jag detta.
 
 
Och till mig och A hittade jag detta. Hittade även en massa annat som inte är med på bild. Finns ju hur mycket som helst där. Fattar att många väljer att göra sina stor köp där.
 
Skämt åt sido. Så var näst intill det första jag såg där inne MORGAN. Så min lycka var fullbordad :D
 
 
Andra dagen kom vi fram till ett öde Ullared.
 
 
Så bäst som man är så kom jag först i kön den dagen :P
Va vi köpte den dagen kommer det mer om en annan dag.
 
Om jag blivit omvänd? Lite kanske. Är ju kul att tok shoppa. Men med det kaoset som lider där inne. Så är det ju inte så roligt som man kan tro. Folk är som gallna. Bara trycker sig fram och prejar än med vagnar och knuffar undan än om de ser något de gillar. Så ja jag har knuffat tillbaka några vagnar jag fått i ryggen rakt i magen på dem. Men det tycker jag att de får ta om de ska preja än rakt i ryggen så det känns som att den ska gå av. Då får de allt ta lite magpumpning tillbaka.
 
Saknat barnen har jag gjort tok mycket. Men så fort man hörde en tröt 3 åring eller såg en hysterisk 1 åring så kändes det skönt att de var hemma istället för med. För ärligt så blir man paff hur föräldrar kan behandla sina barn bara för att få shoppa. Ett ex en liten bebis som skriker sig blå i vagnen medans mamma står och väljer vilken färg hon ska ha på tröjan är helt absurt för mig. Oavsett var man är och vad man gör så går ju barnen i första hand. Även om det betyder att man får abrytta en shopping. Kanske bara jag som är störd men jag skulle då aldrig låta mina barn behöva må dåligt eller bli så rädda pga utav ett tröjval.......Men alla är vi olika.....
 
Jag är iaf jätte nöjd med allt jag hittade och hade mysigt i stugan och på bilandet. Så tack för att jag fick joina er <3
 
 
Va tycker ni andra om Ullared? Poitivt? Negativt?
 
P.s I aug-sep så spelas Ullared 4 in. Så det blir en till säsong från shopping kaosets mecka D.s
1 Madde:

skriven

Åhh håller med jag skulle aldrig ta med små barn till sånt där. Det känns verkligen galet. Vet att William skulle ha skiiit tråkigt och typ få tvinga honom att sitta i vagnen för att han inte skulle springa bort. :S

Ja det var verkligen tokhäftigt med stuntet och allt annat med hihi. :D

Kramar

Svar: Men eller hur. Det blir på tok för mycket folk som beter sig konstigt för barnen. Så nej Ullared besöks utan barn eller så har man någon som passar dem på campingen eller på badplatsen medans man shoppar.
Kramar!!!
mammansandra

2 Richard:

skriven

Masshysteri!!

Kommentera här: