1 Malin:

skriven

Denna sida har jag vart inne på och den är kanon. Har själv gjort sådan där pumpa i burk. De är ju så söta.

Ha det vännen!!!

Svar: Hehehe!! Du hittar då alltid alla roliga sidor föra mig ;)De har sjukt mycket skoj där. Önskar att man hade tid för att få göra lite utav det. men nästa år så ;P

Du ska inte ta och liva upp bloggen igen? Saknar dina fix ideer <3

Kram
mammansandra

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Vad mycket fint. Man lir riktigt sugen på att fira halloween, men jag hade helt missat att det var idag man skulle göra det ;-) Men vi firar imorgon och i helgen ;-)
Var gärna med i min tävling om ett presentkort hos partytajm på 300kr http://lottizdays.blogg.se/2012/october/tavla-om-ett-komplett-kalas-hos-partytajm.html

Svar: Ja de hade mycket skoj på den sidan :) Hehehe!! Helloween är ju igentligen något vi inte firarar i Sverige så det är ju ett datum i mängden. Men va härligt att det blir lite firande i helgen istället :)
Tävlingar säger jag aldrig nej till :9 Så klart att jag vill vara med.
mammansandra

Kommentera här: