Tävling om Pino paket!!!


Var med och tävla om ett Pino paket innehållande 4 st böcker och 1 film.
För att vara med och tävla om detta paket så ska du:
 
1) Berätta varför just du ska vinna detta paket och vem som ska få det.
2) Gör ett inlägg om tävlingen i din blogg och skriv en länk till ditt inlägg till mig.
3) Gilla Pino på Facebook.
4) Lämna ditt namn och mailadress
 
Tävlingen avslutas 10/12-2013 kl 23:59
1 Daddyliving:

skriven

Jag vill vinna paketet för att det skulle vara den perfekta julklappen till mina tre äldsta tjejer, de skulle bli överlyckliga. Med en väldigt begränsad julklappsbudget så skulle man kanske kunna satsa på något annat fint till sambon i julklapp då hon blivit utan de fyra senaste åren.

Svar: Va roligt att du ville vara med och tävla. Lycka till!!!
mammansandra

2 Daddyliving:

skriven

ops! Glömde den länken http://www.daddyliving.se/tavling-2/tavlar-hos-mamma-sandra/

3 Familjen Lindvall:

skriven

Det vore jättekul att få vinna det här fina Pino paketet till mina barn! Älskar Pino böckerna och de är väldigt omtyckta här hemma när vi går till biblioteket för att låna böcker! Skulle vara kul att få ge mina barn detta fina paket i julklapp! Det är viktigt att ge de små barnen bra och härlig litteratur i form av mysiga barnböcker :)

Har Gillat på FB
Och skrivit om tävlingen på min blogg samt länkat till din blogg :)
Tror jag fick med allt nu för att kanske hoppas på vinst ;)

Hoppas du har haft en bra dag :)

Linda

Svar: Va roligt att du ville vara med och tävla :)
Lycka till nu ;)
mammansandra

4 Malin:

skriven

Jag borde vinna för att dottern min är Pinoholic ;) så lite nytt med den nallen skulle vara roligt till jul.

Svar: Va roligt att du är med och tävlar. Lycka till nu!!!
mammansandra

5 Madde - Trucker Mamma Madde:

skriven

Klart jag är med.

Jag vill vinna det här paketet åt min underbara guddotter, hon skulle verkligen älska det. :D
Hon och hennes mamma har det inte så lätt just nu så skulle vara extra kul att kunna skämma bort lilla Sofie ordentligt med ett gäng nya böcker. :)

Gillar på facebook, Madelen Jansson.

Håller tummarna.

Kramar Madde

Svar: Va roligt att du vill vara med och tävla :)
Lycka till nu!!!

Kram!!!
mammansandra

Kommentera här: