Fixar dag, ny damsugare & regn!!!

Denna dag har jag först och främst rensat ut i "låd-skåpet" i köket. Blev en extra stor kasse med grejor som åker ut. Sedan har jag torkat av alla skåpdörrra i köket samt micron. Passade på att lyssna klart på "På sängkanten med Marian Keys". Som jag fick för 6 månader sedan. Kanon skön att lyssna på. Tack Sandra!!!
 
 
Pappa kom över med nya damsugaren. Jippi!!! Rolfy har gjort sitt under de 8 år jag haft honom. Så nu är det dags för en ny. Sedan har jag letat jobb och tagit i emot lite väntade smatal. Har precis ätit lite lunch och nu ska jag fixa med lite på nätet och sedan förbereda för att hämta barnen. Var ju en trevlig regn skur i morse. Men barnen sken som solar då de konstaterade att man behövde ha paraply med sig ;) Har annars gått bra medans A är på kurs. Har vart lite pappaigt på morgonen då. Men om de inte frågade och saknade honom vore det ju konstigt. Blir ett kärt återsenede i morgon kväll iaf. Jag och barnen ska försöka oss på att baka något trevligt innan han kommer hem ;)
 
Nej nu har jag lite att fixa med så ha en fin onsdag!!!

Kommentera här: