Fredags peppen!!!

Då var det fredag idag och det betyder Sojkas fredags pepp!!! Här kommer min pepp lista för denna vecka:
 
* Jag är en lättsam person, vilket är bra i många lägen.
* Jag kan stå för mina misstag och lära mig ifrån dem.
* Jag är en snäll kompis.
* Jag är en sjysst och omtänksam granne.
* Jag har ett fint inre.
 
Hur ser din pepp lista ut?
1 Nina Bergquist:

skriven

Tack för dina kommentarer.
hoppas att du får en riktigt fin helg!
krams!

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Underbart! <3

3 Martina:

skriven

härlig fredagspepp :D Riktigt bra!

SV: haha jag kommer inte palla göra en sån lampa till, tar sån tid och de är ett himla jobb kvar är inte klar än :P
tack va gullig du är jag kände mig faktist snygg på kryssningen :) OCh jag hade sjukt kul!

HOppas ni får en mysig helg
kram

Svar: Tackar. Börjar dock bli svårt att komma på bra egenskaper utan att upprepa sig. Riktigt bra för självkänslan iaf :)
Kan tänka mig att det är ett himla pill med lampan. Men det är ju alltid kul att testa på att göra något nytt. Kommer att bli kanon snyggt!

Härligt att kryssningen blev så bra :)

Har blivit lite förkyld igen. Men tänker hålla igång ändå. Är babysim i morgon o det vill jag inte missa.

Kramar!!!
mammansandra

Kommentera här: