Egen tid med tjejerna mina <3

Nu när Niklas går i förskole klass, så får jag mycket egen tid med tjejerna på måndagar och fredagar. Vilket är väldigt skönt då inte alla barnen alltid vill göra samma saker. Men nu så får tjejerna lite tid till att få bestämma helt själva. Vilket jag tror att de uppskattar en hel del.
 
 
I måndags var vi ute som sagt och så pysslade vi lite.

 
Vilket de både tyckte var jätte skoj. Fast Klara tyckte nog att det
var roligast att få kladda runt med lite färg ;)
 
 
Titta vad fint de har gjort :)
 
 
I dag var vi ute till en början och lekte i en utav grann parkerna.
 
Nora gör en tårta åt lilla syrran ;)
 

Klara med sin groda full utav sand <3
 
 
"Ja må hon leva" :D Hihihihihi!!!
 
<3
 
 
Vi hittade sniglar och skall överallt på gården. Vilket barnen hade jätte skoj med.
Och det blev många frågor kring sniglar och deras hem. Så sött!!!
 
Nej nu ska vi hinna leka lite och starta en tvätt,  innan vi ska hämta Niklas.
Så ha en fin fredag!!!
1 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Du är så bra på att sysselsätta barnen. Önskar jag var bättre på att ta fram färgen också, men för det så sällan. Får försöka bättra mig nu när jag blir hemma mera mitt i veckorna.

Svar: Tack så mycket! Känns dock som vi mer sällan sitter och pysslar nu mera. Så det är skönt att fina tid för det. Hur känns det att kunna vara hemma mer nu?
mammansandra

Kommentera här: