Bilder ifrån jul!!!


Årets gran!!!
 

N´n hade gjort några egna julklappar att lägga under granen ;)
 

Jag fick en jätte fin raket utav grabben. Han kan han <3
 

Ett utav julborden som de var på.
 

Barnen hade ett eget lite bord att mysa med julmaten vid.
 

Avis som jag blev så hade de också fått träffa självaste
tomten. Och klappar hade han med i drivor ;)
 
Kommer fler kort vid annat tillfälle :)
 
Ha en skön start på veckan!!!
 
 
1 Eva:

skriven

Ser riktigt mysigt ut men varför skriver du dom var inte du med?

Jag ska få till ett inlägg från jul jag med men vi har precis flyttat så vi är mitt i städning och vi har haft lite dåligt internet.

2 Eva:

skriven

Ser riktigt mysigt ut men varför skriver du dom var inte du med?

Jag ska få till ett inlägg från jul jag med men vi har precis flyttat så vi är mitt i städning och vi har haft lite dåligt internet.

Svar: Nej jag låg hemma själv hela julen. Har varit lång sjuk under jul /: så de andra var iväg.
Den som väntar på något gott :P va spännande att få plocka i årdning. Hoppas att det går bra!!!
mammansandra

3 Richard karlsson:

skriven

Ultra mys

Svar: Eller hur ;)
mammansandra

Kommentera här: