Lördags pepp!!!

Slapp inte undan magsjukan, så hade lite små panik på torsdags morgonen över hur jag skulle klara av 3 barn sjuk. Som tur var kom far min som räddaren i nödden och lekte med barnen tills han skulke till jobbet. A kom hem några timmar tidigare från kursen, så det löste sig fint efter mycket bök på svajande ben. På kvällen åkte dock Niklas på omgång nr 2. Så kurerings helg för oss. Så tyvärr missade vi ett mysigt barnkalas idag. Men snälla mormor tog med våran pressent. Va underbara människor jag har i mitt liv <3 Blev uppskatta också hörde jag. Så det kändes roligt i alla mottgångar.
 
Va ju fredag igår och då låg det fredags pepp på agendan. Missade dock det med tanke på yrseln. Så blir en lördags pepp från min sida:
 
* Jag är bra på att se det bra i det dåliga, som att måndagar till slut tar slut ;)
* Jag kan få fram en pick utan att tjatta.
* Jag är en otrolig kramare, är fler som sagt att jag kramas så personligt att man alltid ser fram emot en kram från mig.
* Jag har en vacker hals.
* Jag är kanon bra på att jonglera med 3 bollar eller ägg.
* Jag är otroligt påhittig och hittar näst intill alltid på något nytt med barnen.
 
Har ni också en peppblista? Om så är hur går den?
1 Eva:

skriven

Tråkigt att ni åkt på magsjuka. Hoppas det börjar vända för er nu så ni får en fin vecka nästa vecka.

Svar: Tack så mycket :) dock är vi inte helt krya ännu. Men ingen kräks längta iaf. Så än finns det hopp ;) hoppas att ni klarat er ifrån magsjukan!
mammansandra

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Aldrig försent! Lägger upp den nu i efterhand och länkar till dig! ;)

Svar: Eller hur ;)
mammansandra

3 Eva:

skriven

Vad gäller magsjuka så är vi väldigt lyckligt lottade. Det är sällan vi blir smittade och barnen spyr i så fall max 4ggr var så det har inte varit allvarligt här hemma ännu. Maken är den som brukar drabbas värst men den som tål det bäst.

Svar: Va skönt att ni sluppit magsjukan. Här är det lika dant. Den som drabbas värst är älsklingen. Fast denna gång slapp han undan ;p
mammansandra

Kommentera här: