Ekande babysång och face time date!!!


Efter en hektisk morgon med bara "nej och jag vill inte" så kom jag och Klara iväg på babysången. Det var inte lika mycket folk denna gång, men det kan ha med all snö att göra. Gick knappt att ta sig fram med vagnen på visa ställen, så hälften utav promenaden fick jag gå på vägen med vagnen. Kändes inte riktigt rätt. Väl på sången så var Klara nyfiken på alla de andra, men var inte riktigt alert. Undra om hon också håller på att bli sjuk :/? Hope not. Hon myste till musiken och somnade ganska snabbt i vagnen på hemvägen. Är nog mer fart på henne nästa gång ;)
 

Denna vecka är det kurs vecka igen. Så om kvällarna har vi "face time" date med A. Funkar ganska bra och barnen tycker att det är spännande. Men blir rät ledsna när de kommer på att han inte är hemma efteråt. Är inte lätt när ena päronet är borta längre perioder tit som tät. Det rukar ju bra på rutiner och så. Men har funkat helt ok än så länge. Får se vad jag tycker bortåt torsdag ;P Hihii!!!
 
Nej nu ska jag och lil fröken luncha lite och sedan setta på en tvätt och gå och hämta hem barnen. Blir nog till att ta med en pulka, så de får åka hem och vila benen lite <3
 
Idag fyller min gode vän Richard (http://rillevonpesten.blogg.se/) år och honom gratulera vi stort!!!
 

Kommentera här: