Fredags peppen!!!

Jag gillade värkligen sojkas ide med lite pep till sig själv på fredagarna. Så här kommer min fredsgspep:
 
* Jag är bra envis när det väl behövs (och när hag bara vill ha min vilja igenom, hihi!)
* Jag låter aldrig min kroniska värk gå ut på andra.
*  Jag är otroligt omtänksam, även mot de jag inte känner.
* Trots att jag inte kan stava så rädds jag inte för att skriva öppet.
* Jag är lojal och avslöjar aldrig någon annans hemlisar. Your words are safe with me.
* Jag är fördtående och förstår mig på annat som andra vänder andra ryggen för.
 
Jag är en väldigt bra person ;) Haka på sojkas fredags pep ni med och skriv eran lista om vad som är bra med er.
 
 
1 Hanna Karlsson:

skriven

Bra att peppa sig själv!

Svar: Ja värkligen. Att peppa andra är vi kvinnor duktiga på men oss själva glömmer vi bort emellan åt dess värre. Så en kanon bra ide utav Sojka :)
mammansandra

2 Eva:

skriven

Det var en bra ide med fredagspep!

Svar: Ja Sojka hon är bra klock kvinna som kommer på så mycket :)
mammansandra

3 En plats i solen:

skriven

fredagspepp är bra

Svar: Ja det är en jätte bra ide och den ger än en liten knuff med självkänslan. Som man ibland kan behöva stärka upp lite :)
mammansandra

4 Cecilia:

skriven

Oj, vilken super-pepplista :)
Bra där. Trevlig helg!
//C

Svar: Tackar och tack det samma :)
mammansandra

5 Vivi:

skriven

Härlig pepp här med! :) gillar att du skriver att du är en väldigt bra person, tummen upp på det !!!

Svar: Tackar så mycket! :)
mammansandra

Kommentera här: