Från lekparken!!!


I lördags förmiddag åkte vi till Träffenlekparken och testade
på linbanan som de satt upp där.
 

Tok rolig tyckte barnen. Nora hade varit där tidigare så hon var
riktigt taggad på att åka dit.
 

Klara fastnade direkt för ruchebanan. Roligaste hon vet
när vi är ute. Hon är en riktig liten våghals. Fort ska de gå :P
 

Hjälpsamma syskon <3
 

Jag fick inte testa för Nora.
"Du är för vuxen. Nej för stor, du får titta på" ;)
 

Spanade lite på badhuset medans vi ändå var i närheten.
Skulle vara klart hösten 2013. Men det blir nog lagom till
i vinter skulle jag gissa på.
 

Klara på safari ;) Fans en och en annan fågel att spana på.
 
Det var en härlig f.m Dock hade jag börjat med medicinen den
morgonen, så jag mådde bra illa i parken och när vi kom hem igen
så sa kroppen helt ifrån. Mådde illa, var yr, magen upp och ned, tröt,
sluddrade och ögonen tryckte. Så blev i sängen resten utav dagen och
dagen därpå. Mår fortfarande konstigt. Hoppas värkligen att kroppen
ställer om sig snart. Fungerar inte alls, vilket är en utav orsakerna till
att jag är emot smärtlindring. Har hellre ont  än en kropp som inte klarar
av någoting alls :/
 
Nej vila lite nu innan kidsen kommer hem <3
1 familjen Lindvall -3 små troll och GBP opererad:

skriven

Härligt med lekparkshäng, ser ut som ni har vår redan, ingen snö kvar? Nu behövs vår och lite värme och sol! Låter jättejobbigt med din smärta, inte kul alls :( hoppas att det snart kommer att kännas bättre med medicinen, men förstår hur du menar med att poppa i sig massa saker, jag har också lite problem med det även om jag nu inte har samma problem som dig med kronisk smärta. Hopas det snart får en vändning för dig så att du får må bättre. Vad tror de att de kan vara ? Hoppas dagen idag blir bättre! Kram

Svar: Hihihi!!!! Jo våren är här i stort sett. Är mer regn än snö nu för tiden. Noterade att de börjat växa påskliljor på skolgården här om veckan. Men man vet aldrig kan dyka upp mera snö.Jobbigt att även du har problem med värk. Va kommer det sig utav?
Mitt kommer ifrån utslitna leder. Jag går snett med fötterna och kollade inte upp det förens jag var vuxen. Så det har satt sina spår på kroppen. Medicinen har lättat upp men känner mig inte riktigt "mig". Så jag vill avsluta den. Gillar inte att inte känna mig skälv. Vill ha kontroll och kunna lita på min kropp. Så ska prata med läkaren om det. Tack så mycket <3
Kram!!!
mammansandra

2 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Vad kul med en linbana. Här har vi ingen riktig lekpark så får ordna det mesta själv på tomten, men barnen tröttnar ju snabbt på det som alltid finns nära. Förresten vad rolig bilden med de hjälpsamma syskonen blivit, ser ut som de är siamesiska tvillingar på den första ;-)

Svar: Lekparker kan underlätta ibland. Men en egen tomt att få fixa själv på låter som en dröm för mig. Hihihi!!! Ja de är bra lika varandra :) ska bli kul att se om Klara också får samma drag i den åldern.
mammansandra

Kommentera här: