Fint besök ;)

I och med Niklas snigel vän så fastnade Noras intresse för sniglar kvar.
Här om dagen upptäckte jag att han smuggit in en snigel hon med :P
 

Får jag presentera Rosalina ;)
 

En riktigt nyfiken snigel.
 

Men minst lika nyfikna barn må jag säga ;P
 

Det regnade den dagen så regnbågen tittade fram.
 

Rosalina fick givetvis komma ut igen och jag tror att hon/han
var mycket lättade över att se gräs igen. Men kul hade vi.
Barns fachination är oslagbar. Önskar att det sinnet stannade
kvar med åren också.
 
nej lite lunch och sedan hämta barnen. Har hunnit med banken och lite
ärende idag. Sen kan jag även tala om att jag fått jobb som assistent
nu under sommaren och till hösten har jag ett vikariat på en förskoleklass.
Så jobb frågan har löst sig för min del. Nu är det bara allt nytt som kommer
med denna helg att ta tag i. Stora förändringar och allt för mycket tankar.
Men men ibland måste man följa sin röst inifrån för att kunna få svar.
 
Ha en fin torsdag!!!
 
 
1 Familjen Lindvall -3 små troll och GBP opererad:

skriven

Grattis!!! Gud så roligt att du fått jobb!! Assistentjobb kan vara riktigt roliga och givande :) har skälv jobbat mycket med det när jag pluggade! Det kommer att bli bra till slut även om det känns tungt nu du fixar det här, det är jag helt säker på!
Ha en fin helg! Kram

Svar: Tack så jätte mycket :) Känns helt fantastiskt att få prova på assistans jobbet. Har jobbat som det i skola tidigare. Men aldrig hos privatperson. Så det blir en kanon upplevelse :) Jag hoppas det. Så länge jag gör mitt bästa så kan jag iaf vara nöjd. Jag älskar att jobba med barn och få jobba fritt, vilket detta jobb ger mycket utav. Så det blir nog bra :)Kramar!!!
mammansandra

Kommentera här: