Min lilla Lucia!!!

 
Var ju Lucia i tisdags och Pankis fsk hade lucia tåg i sann anda.
Fick ta lite kort på pluttan innan det var dags för dem att börja.
Hon var så stolt över sin krona och fylld utav förväntan att få börja lussa.
 
 
Men precis innan de skulle gå ut så blev det lite leskigt. Så pluttan
njöt utav kompisarnas tåg från pappas axlar istället ;) Gick lika bra det.
Var super gulligt tåg och alla barnen sjöng så fint. Fsk är super på att
motivera, involvera och lyfta barnen i allt de gör. Specielt lucia tågen.
Så stort tack till dem för ännu ett lyckat tåg <3
 
Det slog mig just att jag har varit på alla lucia tåg som någonsin varit
på den fsk. Har ju haft barn där sedan de slog upp dörrarna där. Vilken
jack pot igentligen. har 3 barn och alla har storm trivits där utan någora
som helst problem. En del utav familjen vill jag nog säga.
 
 
Idag har jag gjort lite knäck. Har flugit fram och tillbaka hela veckan så
vile stilla nerverna lite med lite bakning. Kom inte på något annat än just
knäck. Och det var inte så bara för de blev riktigt bra.
 
 
Har varit mycket denna vecka och jag har känt mig så slö och rast lös.
Tankarna går i ett och det känns inte som man får något riktigt gjort.
Finaste N har som alltid hållit mig på jorden <3 Du får mig allt att glöma
tid och rum. Önskar bara att tiden inte gick så fort med dig. Tack för att du
värmer mitt hjärta <3
 
Fick vidoe samtal från Idlib idag också. Var som en stor sten som föll av mina
axlar att återse och få bekräftat att de finns kvar. Subanallah! Var dock dåligt ljud.
Men en bild säger mer än tussen ord. Måtte skiten få ett slut snart :`( Anshallah!
 
 
P.s Det är Jul på Öströö fårfarm på söndag:
http://bristolacademy.blogg.se/2016/december/annu-fler-hjartan-for-bristols-barn.html#comment
Missa inte ;) D.s
 

Kommentera här: