Kurs start 2!!!

 
Igår en kurs och idag en annan. Hase första gången på tecken kursen idag. Missade sist trist nog. men det gick fort att setta sig in och uppdatera sig med förra gångens material och inta det nya. Har jobbat så mycket med tecken det senaste året. Så vannan att forma händerna och rörelserna ligger hos mig. Men va knäppt det kan bli ibland då det är lätt att röra ihop liknande tecken och placerings positionerna. Så det blev mycket skratt där inne. Kanon bra lärare och sköna kurs kamrater.
 
Dagarna har gått lite i ett denna vecka. Och oj va påverkad jag har varit utavmörkret iår. Brukar inte påverkas så mycket utav ljusbristen. Men nu gör sig tröttheten påmind hela tiden. Märks även på barnen att tröttheten hoppat in. Lek och stoj saktar in allt bra fort om kvällarna. Tyvärr gör humöret det också hos dem. Inte lätt för dem att ta in solljusets påverkan och den avsaknad utav d-vitamin som ges från det. Men det är tur att det finns annat med d-vitamin i också ;)
 
Oj nu roppas det så ha en fin kväll inshallah!!!
1 Richard karlsson:

skriven

Ja det är viktigt med D-Vitamin. Det påverkas vi definitivt utav. I år har jag dock inte påverkats så mycket. Funderar om jag är imun :P
nej troligtvis inte. Dock har jag funnit något i det dystra och att mina plötsliga vändningar i vad jag trodda skulle komma inte blev som jag trodde så tror jag att jag också har omvärderat många andra saker. Då kanske inte det gråa trista vädret drabbat mig så mycket som det gjort tidigare. Ibland tror jag bara saker är en inställning. Vad tror du? Kram

Kommentera här: