Vecan som gått!!!

Här kommer bilder i från förra veckan. har varit glest med det pga sjuka.
 
 
Lilla Noa fick lite nya saker så som en lekhage och
ett aktiverings hus. Så det har varit mycke lek med henne
när barnen varit här. Även barnens vänner har tyckt
att det varit roligt att få lea med henne ute på golvet.
är så mycke lättare när man har lite "gränser" och inte
behöver fundre så mycket över sladdar och kryp in.
 
 
Trots lågt blodtryck så blev det lite Eid firande. Vet inte
riktigt vad det blev då det blev en blandning utav Sverige
möter Irak och Syrien på bordet. Men alla fick vara med och
välja och var nöjda. ;)
 
 
Lek i parken med lillan, medans syskonen varit i skolan.
Full fart och fantasin på topp gör varje fm till ett äventyr <3
 
 
Jag och Niklas såg på "Dum och dummare - När Harry möte Lioid".
En riktigt dålig komedi som får en skratta bara för att den är så dålig.
Niklas tyckte den var kul. Han skratta så han tjiknade i mellan åt.
"Vuxna kan ju vara riktigt tröga mamma. Men de här fattar ju ingenting".
Nej jag håller med honom där. Harry och Lioid hänger inte med för
fem öre. Men det är ju tur det, för annars hade inte filmen varit lika kul :P
 
Det har även varit möten och sjukhusbesök för min del.
Lågt blodtryck är inge kul. Har lågt och det dippar totalt när jag
ställer mig upp. Så ordinerad vila och mer födda för energi
har varit de senaste dagarna för mig. Har hjälpt, så snart ska
jag till jobbet <3
 
 
När man gång på gång blir sjuk så blir man bra låg. Då
känns det så där extra bra när man har fin underbar vän
som kommer och tar hand om en <3 Tusen tack finaste N <3
Du gör underbart god Tamarina och ja jag lovar att inte bita
sönder några flera frön :P Miss ya!!!
 
Ha en fin start på veckan inshallah!!!

Kommentera här: