Home is were the heart is!!!

Medans barnen är bortresta så åkte jag hem till min fina N som äntligen kommit hem igen <3
 
Min fina underbara Pak-back-in-stan ;)
 
 
Så jag har varit vid sjön. 
 
 
Fortfarande iskallt i vattnet men så underbar plats att bara ta det lungt på.
 
 
Myst ute med kaffe och lite läsning på min spot. 
 
 
Även njutit utav frukost utomhus.
 
 
Även tittat på konst i gran området. Älskar konst skappad utav barn. Den är mer genuin och kommer ifrån hjärtat och inte ifrån vad man känner mest på.
 
Har givetvis gjort annat med. Men en anban gång kanske. 
 
Är bara så lycklig att ha N hemma igen. Är sunt att få sakna någon men mer än en månad gör bara ont. Vill inte va ifrån honom. Vill bara vara nära <3 Han är så otroligt fin och jag kan inte sluta le när jag tänker på att han är min, bara min <3 
 
Nej nu är mina ägg klara så ha en fin dag, anshallah!
 

Kommentera här: